Hopper Midden-Groningen heeft het jaar verdeeld in twee periodes, periode A (herfst/winter) en periode B (lente/zomer). Voor elke periode geldt een einddatum om je te kunnen aanmelden. Als deze datum is verstreken kun je je niet meer aanmelden. We plaatsen deelnemers op basis van loting. Na de deadline wordt door ons de indeling bekend gemaakt via de e-mail.
Om op je te geven voor een cursus is het nodig om een account aan te maken via het registratieformulier. Op je persoonlijke account kan je altijd de cursus informatie raadplegen.
Na de inschrijvingsdeadline ontvang je een bevestigingsmail met gedetailleerde informatie over de cursus waarvoor je bent ingeloot. Ook als je niet bent ingeloot ontvang je een bericht. Als je een week van tevoren nog niks hebt gehoord kan je het beste even contact met ons opnemen.
De kosten verschillen per cursus en staan bij elke cursus apart vermeld. Op de eerste cursusbijeenkomst dient het volledige cursusgeld contant aan de aanbieder te worden voldaan, tenzij anders vermeld.
Deelnemers aan cursussen uit Hopper Midden-Groningen doen dit geheel op eigen risico. De organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade die direct of indirect ontstaat door deelname aan deze cursussen.